Sfaturi Pentru Slabit

Spread the love

Exercitiile sunt baza, nu uita de ele! Unele persoane insista foarte mult pe diete si infometare incat uita ceva foarte important: exercitiile, miscarea care te ajuta sa arzi grasimile.

Poti sa te inscrii la o sala de fitness sau sa iti faci un program de antrenament chiar in confortul propriei locuinte. In cazul in care detii o bicicleta de camera sau orice aparat fitness, poti linistit sa nu mai depinzi de sala sau de instructor. Astfel iti vei face propriul tau program de antrenament.

Foloseste un antrenament de intensitate ridicata macar o data pe saptamana. Cum? Alergand sau pedaland. Alergi exact cum o faceai in scoala la ora de sport – dai viteza. Alergi pe 50 sau 100 de metri folosind 80-90 la suta din viteza maxima. Dupa o tura poti sa iei pauza un minut sau doua, apoi mai repeti de cateva ori. Fa aceste exercitii cel putin o data pe saptamana!

Sexy-Back-Workout

Asigura-te de consumul minim de proteine zilnice – 1 gram de proteine pe fiecare kilogram de masa. Daca vrei sa cresti masa musculara cand termini de slabit, iti sugerez 2 grame de proteine pe fiecare kilogram de masa. Consideri ca nu consumi destule proteine? Poti incerca diverse suplimente nutritive de la magazin.

Exercitii cardio – mergi pe bicicleta 20-30 de minute in fiecare sesiune (in parc daca ai bicicleta sau la sala pe o bicicleta ergometrica). Daca mergi mai putin de 20 de minute, asta nu te ajuta mult la slabit deoarece e nevoie de timp pentru a consuma toata energia acumulata, abia apoi incepand procesul de ardere a grasimilor. Exercitiile cardio cele mai eficiente sunt cele de dimineata, inainte de micul dejun. Care e motivul? Datorita faptului ca nu ati mancat in ultimele 8 ore (aproximativ), pentru a produce energia necesara corpul va incepe sa arda grasimile. Dupa antrenamentul de dimineata, luati un mic dejun sanatos, bogat in proteine si carbohidrati.

Nu dormi haotic! Programeaza-ti somnul astfel incat sa dormi cel putin 8 ore pe noapte si sa te trezesti la 7, 8 sau 9. Cele mai odihnitoare ore de somn sunt cele de pana in 12 noapte, deci mai taie din noptile petrecute in club.

Renunta la cerealele cu lapte pentru mic dejun. Dimineata ai nevoie de o masa bogata in proteine si carbohidrati pentru a avea energie toata ziua. O masa bogata dimineata te impiedica sa mananci intre mese, un lucru ideal.

Mai multa apa! Incearca sa reduci consumul de sucuri acidulate sau care contin mult zahar. Incearca sucuri naturale si mai ales, multa apa!

Daca vrei sa slabesti sanatos trebuie sa gasesti combinatia potrivita intre dieta si exercitii eficiente pentru slabit. Nu trebuie sa te infometezi, ci doar sa iti controlezi metabolismul.

dieting-woman-generic-1325088

In continuare va prezint un ghid pentru slabit sanatos in 8 pasi:

1. In loc de 3 mese pe zi, incearca sa mananci doar atunci cand iti e foame. Se spune ca nu trebuie sa mananci dupa 6 seara, dar nici sa te infometezi nu cred ca e bine, nu? Incearca sa nu mananci cu 2-3 ore inainte de somn.

2. Evita sa bei cafea seara. Daca vrei sa iti reglezi metabolismul, trebuie sa te culci mai devreme si sa fii obosit atunci cand o faci. Evita cafeaua, cola si orice altceva care contine cofeina cu 4-5 ore inainte de culcare si evita sa mananci cu 2-3 ore inainte de somn, pe cat posibil. Nu te infometa!

3. Dormi cel putin 8 ore pe noapte. Somnul este foarte important in procesul de slabire pe termen lung. Incearca sa dormi cel putin 8 ore pe noapte si sa te culci mai devreme. Se stie ca orele de somn pana in 12 noaptea sunt cele mai odihnitoare.

4. Evita ciocolata, torul, prajiturile in general, chipsurile, inghetata, sucurile acidulate sau junk food (shaorma, kebab, hamburger si altele). Daca totusi ravnesti dupa ceva dulce, cum mi se mai intampla si mie uneori, poti sa mananci cateva cubulete de ciocolata neagra. Dupa cum detaliez in articolul – Atentie la mancare, aceasta poate avea efecte benefice.

5. Nu te infometa! Stiu, am mai spus-o de cateva ori si ma repet deoarece este vital sa retii acest indemn. Daca te vei infometa o sa ai probleme cu metabolismul, ceea ce duce la mentinerea greutatii, nu la pierderea acesteia. De asemenea, te vei simti ametit si obosit tot timpul. Nu este o solutie de durata!

6. Evita sucurile acidulate sau sucurile ce contin mult zahar. Ideea centrala pentru acest pas ar fi – “Mai putin zahar!“. Incearca sa bei suc natural, ceai sau chiar apa ( da, ai citit bine…apa; contrar credintelor, apa nu a omorat pe nimeni ).

7. Fructe si legume – intre mese si ca desert. Stiu, nu suna la fel de tentant ca ciocolata sau prajiturile, dar asta e pretul pe care trebuie sa il platesti pentru a da jos kilogramele in plus. Tineti minte totusi ca nu trebuie sa exagerati cu orice fruct (avocado si bananele de exemplu au foarte multe calorii). In schimb, mancati un mar (care, conform studiilor, dimineata are un efect revigorant mai puternic decat o ceasca de cafea) sau o portocala, grapefruit, fructe ce ajuta la procesul de slabire prin arderea grasimilor.

8. Carbohidrati – Adauga mai des in cosul de cumparaturi orezul si painea integrala sau de secara. Evita sau incearca sa consumi cu moderatie urmatoarele mancaruri: paine alba, cartofi, paste si carne prajita.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *